Hogy születik a luxus kozmetikum?
Életünk elképzelhetetlen kozmetikumok nélkül, szinte minden ember használja ilyen vagy olyan mértékben. Fokozatosan egyre több nő és férfi hagyja el a szokásos bolti kozmetikumokat, szívesebben professzionális, akár luxus kozmetikumokat vásárol. A sikeres vásárláshoz fontos tudni, hogyan válasszuk ki a megfelelő luxus terméket.
Elsőként is érdemes megfogalmazni, mit jelent a luxus egy tudatos embernek.
Sokakat érdekel, hogy a professzionális és a luxus kozmetikumok miben különböznek a bolti kozmetikumoktól. Ahhoz, hogy megértsük ezt a kérdést, meg kell értenünk, mi is a kozmetikum. A piacon található teljes választék feltételesen több csoportra osztható.
Tömegpiaci osztály
A kiskereskedelmi üzletek és online áruházak, valamint katalógusértékesítések révén kerül forgalomba. Funkcionalitása a mindennapos bőr- és hajápolásban áll, amelynek nincsenek különösebb problémái. A turistaosztályú modellek népszerűsége elsősorban annak köszönhető, hogy olcsóak. Jelentős hátrányaik vannak azonban: nem túl jó minőségűek az alapanyagok és olcsók a csomagolóanyagok. Sok esetben telítve vannak méreganyagokkal. 1-2 % hatóanyagt tartalmaznak.
Gyógyszertári kozmetikum
Ezek olyan haj- és bőrtermékek, amelyeket kizárólag gyógyszertárakban értékesítenek. Ennek a csoportnak a termékeit általában gyógyszerészeti laboratóriumok gyártják, biztonságukra fokozott követelményeket támasztanak. A gyártó bizonyos terápiás eredményt ígér a vevőnek, miközben tisztában kell lennie azzal, hogy a "gyógyszertári kozmetika" kifejezés nem hivatalos. Régebben a tisztaság és a hipoallergén voltuk vonzotta a vevőket, de ma már kevésbé kedveltek a szintetikus hatóanyagok kerülése miatt. Néhány % hatóanyagot tartalmaznak.
Szakmai, professzionális
Ebbe a csoportba tartoznak a különféle kozmetikai problémák kezelésére szolgáló és szakmai körökben ismert termékek. Az ilyen termékek használata bizonyos ismereteket és a kezelési utasítások szigorú betartását igényli. Egyes professzionális termékek nem találhatók meg a piacon, kizárólag kozmetikai szalonokban és speciális központokban dolgozó kozmetikusok számára készültek. A gyártók gondosan ellenőrzik termékeik minőségét: teszteken, klinikai vizsgálatokon mennek keresztül, és kötelező tanúsításnak kell alávetni őket. Magasabb hatóanyagtartalmúak akár 10-30% hatóanyaggal vannak telítve.
Luxus kozmetikumok
A luxus kozmetikum árát sok esetben csupán az adott cég marketingje határozza meg, így sokszor felmerülhet bennünk a kérdés, hogy a gyönyörű csomagolás, a reklám, vagy inkább kozmetikum prémium minősége által válik egy márka luxus kategóriává.
Milyen legyen egy luxus kozmetikum?
Természetesen egyedülálló, különleges, megbízható és hatékony.
Ezért elvárjuk:
- magas hatásfokú, célzott hatású legyen
- a hatóanyagok tartalmának nagy százaléka, akár 100%
- a hatóanyagok számos klinikai tanulmánya és összehasonlító tesztek bizonyítsák a hatékonyságot
- biztonságos hipoallergén összetételű legyen
- addiktív hatás (mellékhatás) hiánya
- környezetbarát, szép, praktikus csomagolás
A DRHAZI igazi uniqum a világban, a kézzel készült tudatos formulák, a legjobb minőségű hatóanyagokból összeválogatva készülnek.
100% hatóanyag, kezdve, hogy a víz amiből készül is gyógyító, deutérium csökkentett víz, és a tartósítószer is az utóbbi évek nagy felfedezettje a Totarol, mely szuper antioxidánsként védi nem csak a kozmetikumokat, hanem DNS szinten a bőrsejteket is. A gyártó igyekszik, hogy a legjobb minőségű, vegyszermenetes alapanyagokat, kivonatokat alkalmazza, és telíti a lehető legtöbb hightech hatóanyaggal a formulákat, hogy a legjobb hatékonyságot érje el. A DRHAZI igazi luxus kozmetikum, minden szempontból!